FAQ

  1. Kan ik zonder afspraak in de praktijk terecht?

    Nee, ik kan je alleen te woord staan als je een afspraak hebt gemaakt. Tijdens behandelingen is het vervelend als ik de behandeling van iemand anders moet onderbreken.

  2. Wat moet ik meenemen tijdens een behandeling?

    Ik vraag je om 2 handdoeken mee te nemen. Eén is om op te liggen. De ander gebruik ik eventueel om oliën na een massagebehandeling van je lichaam te halen.

  3. Worden behandelingen vergoed door de ziektekostenverzekeraar?

    De meeste ziektekostenverzekeraars vergoeden mijn behandelingen. Hou er rekening mee dat er wel limieten worden gesteld per dag. Dit verschilt per verzekeraar. Verder kun je controleren of therapeuten die aangesloten zijn bij de beroepsvereniging BATC worden vergoed. Ook dit verandert ieder jaar weer.

  4. Waarom moet ik een intakeformulier invullen en ondertekenen?

    De informatie op het zeer uitgebreide invulformulier heb ik nodig om een holistische benadering van de te behandelen symptomen te krijgen. Zelf heb je vaak niet door dat andere zaken ook nog van invloed kunnen zijn. Daarnaast is een behandeling in mijn praktijk iets wat van beide kanten moet komen. Ik steek mijn energie in een goede benadering en behandeling van jou. En jij als patiënt doet er alles aan om mijn adviezen op te volgen.

  5. Hoe lang duurt een behandeling?

    De duur van een behandeling varieert van ongeveer 30 minuten tot een uur.

  6. Hoe kan ik het makkelijkst contact maken?

    Omdat ik tijdens behandelingen de telefoon niet kan opnemen, vind ik het zelf altijd fijn als je mij een whats app stuurt of je mobiele nummer en naam inspreekt op mijn voicemail. Ik neem dan contact met je op zodra het mogelijk is.

Staat je vraag er niet bij? Ik kan vast helpen!

Niet alle vragen zullen hierboven staan, maar ik wil je vraag graag beantwoorden.

Stuur mij een mail of een whats app bericht.

Ik neem dan zo snel als mogelijk contact met je op.

  • 3 + 72 =